מטיילים ונהנים
This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!
It's simple and free.

Start now

טיולים

• Joined Dec 2016
  • Published Books 2

טיול לאילת

בקיץ נסעתי עם המשפחה שלי לאילת, וישנתי במלון “קראון פלזה”.

.במלון היו משחקים ופעילויות לילדים בכל הגלאים. היה שם קיר טיפוס ענקי, טרמפולינות ובריכה בצורת גיטרה אני ובני דודים שלי היינו בכל הפעילויות הכיפיות של הגדולים.

ביום השני ביקרנו בדולפינריום, ושם צללנו עם דולפינים. לבשנו חליפות צלילה מיוחדות, ובליווי מדריך נכנסנו . למים ונתתי לדולפין לאכול דג. זה היה מגניב לראות את השיניים שלו.וגם באותו יום חגגו לדולפין יום הולדת.

ביום השלישי ביקרנו במצפה התת ימי, ושם ראיתי כריש ענקי טורף דג בינוני. התלהבתי מאוד וצעקתי לבני הדודים שלי יבואו לראות.

בלילה האחרון עשינו הופעה במלון על הבמה. הדי ג’יי השמיע שירים ואנחנו השתוללנו.

הטיול היה נהדר, נהנתי מאוד והייתי שמח להיות בטיול כזה שוב.

רועי חנוך ד3

חופשה באילת

בחופש הגדול הייתי במלון ישרוטל באילת. במלון היה גשר, ומתחת לגשר היתה בריכה. בבריכה היו דגים וצפרדעים והיתה גם שפירית.

בערב הלכנו לאכול ארוחת ערב בחדר האוכל. האוכל היה טעים.

במלון היתה בריכה ענקית, צללתי והגעתי עד לקרקעית.

בטיול ביקרנו גם במצפה התת ימי, שם ראיתי אקווריום ענק עם כרישים ודגים. זה היה יפה מאוד.

גם רכבתי על גמל.

נהנתי מאוד מהטיול.

בן חזן ג3

טיול למצפה רמון

ביום שבת נסעתי עם המשפחה שלי ועם בני הדודים שלי למצפה רמון.

היינו בחוות האלפקות והאכלנו שם את האלפקות ואת הלמות באוכל שהביאו לנו בכניסה. אחת האלפקות ירקה עליי שנתתי לה אוכל, והרוק של היה מסריח. זה הצחיק אותי מאוד. אחר כך אני ובן דוד שלי גל הלכנו ללטף את הסוסים ולהאכיל את הגמל. אז קרה עוד דבר מצחיק, הגמל מצץ לגל את היד. גל נגעל מהפה והרוק של הגמל, ואני התחלתי לצחוק.

בהמשך הטיול במצפה רמון נסענו אל מצפה הגמל, שנקרא כך כי הסלעים נראים כמו גמל. מהמצפה ראינו נוף יפה .

היה לי טיול מצחיק וכיפי.

אני אוהבת לנסוע לטיולים עם המשפחה שלי.

מאיה ג-2

טיול לקנדה וארצות הברית

בקיץ טסתי במטוס עם ההורים שלי ועם האחים שלי לקנדה. בקנדה פגשתי את אור וליאם חברים שלי שעברו לגור שם.

הייתי בבית החדש שלהם, ושיחקתי איתם בטרמפולינה בחצר, בחדר משחקים במרתף וישנתי בבית שלהם. נסענו איתם לטיולים כיפיים וישנו יחד במלון.

אחר כך אני והמשפחה שלי ישנו וטיילנו בקראוון. בקראוון שיחקנו, התקלחנו, אכלנו וטיילנו.

היינו בפארק מים והתגלשתי עם אמא שלי ואחותי במגלשת מים, והייתי עם אבא שלי ברחפת מים.

בארצות הברית ביקרנו את דוד של אמא שלי ואת בן דוד של אבא שלי. היינו איתם בפארק, וביקרנו בגן החיות.

היה לי כיף מאוד, ואני רוצה לטוס שוב במטוס.

אדווה ג 1

This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!