טיולים by yael cohen - Illustrated by בית הספר עמיאל רמב
This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!
It's simple and free.

Start now

טיולים

by

Artwork: בית הספר עמיאל רמב"ם

• Joined Nov 2021
  • Published Books 1

ספארי -ילדי הגן

הספארי-המרכז הזואולוגי רמת גן  הוא אתר בילוי הממוקם ליד הפארק הלאומי וכולל בשטחו ספארי בסגנון אפריקאי, גן חיות ובית חולים לחיות בר.

בנוסף הספארי מחזיק בכמה שיאים בינלאומיים. לדוגמה, עדר ההיפופוטמים  המבוגר ביותר בעולם וכן הפיל האפריקני הידוע הגדול ביותר בעולם.

גן לאומי תל אפק- מבצר אנטיפטרוס-כתה א

את המסלול התחלנו בבריכות השכשוך, משם עלינו אל המבצר שהוקם בתקופה העת’מאנית. המבצר שוכן על תל ונחשפו ממצאים מתקופות שונות ביניהן מהתקופה הרומית המאוחרת. ניתן לראות עדות לכך בקארדו המשוחזר בסמוך למבצר. משם המשכנו לבריכת הנופרים.

<p>

שמורת נחל תנינים-כתה ב

בשמורה יש גשרים, שבילים, טחנת קמח עתיקה, סכר אחד והמון מים. השמורה נמצאת בין הכרמל לחוף הים, סמוך לכפר ג’סר אלזרקא. הנחל, שאין בו באמת תנינים.אגב הוא היחיד מבין נחלי מישור החוף שלא זוהם במימי ביוב.

שמורת האירסים-כתה ג

השמורה נמצאת בנתניה. פריחת האירוסים מתרחשת בחודשים פברואר-מרץ.

מהטיילת יש להיכנס לשמורה ופשוט לטייל בין השבילים (הילדים שמחו להתגלגל בדיונות). בהמשך המסלול רואים נקיק המוביל אל חוף הים.

מעיינות הסטף-כתה ד

הסטף נמצא בהרי ירושלים, ניתן למצוא בו בוסתנים ומעיינות מים כל השנה.

אנחנו הלכנו בשביל “הכפר”, שביל יפיפה עם נוף מרהיב לאורך הדרך עד שמגיעים לעין ביכורה ועין סטף.

ירושלים-כתה ה

התחלנו את הטיול במשכנות שאננים והמשכנו לכיוון הרובע היהודי, ברובע היהודי ירדנו לקארדו ונכנסנו לבית כנסת החורבה. לסיום הגענו לכותל המערבי.

נחל השופט-כתה ה

נחל השופט ממוקם ביוקנעם. בתחילת המסלול עצרנו בתצפית על מפל מים קטן שבתחתית בריכה, משם המשכנו עם השביל עד לגשר קטן העובר מעל הנחל ובקצהו מערה. בהמשך ראינו מפל קטן שנשפך לברכה שבה ניתן לשכשך רגליים.

פארק הנדיב +עין צור-כתה ו

שמורה של קסם ורוגע בפאתי זיכרון ליעקוב והכל הודות לרוטשילד, שהיה נדיב ועד היום משפחתו מתחזקת את המקום. את מסלול עין צור התחלנו לפי הסימון הכחול. הגענו עד למעיין ששוכן ליד בית מרחץ עתיק ונקבת מים.

אנדרטה הנספים +הגשרים התלויים ונחל קטע.-כתה ו

התחלנו  באנדרטה לזכר הנספים באסון השריפה בכרמל שהוקמה ליד עיקול הכביש בו נספו 44 אנשים באסון השרפה בכרמל(2010).משם נסענו לפארק

הגשרים התלויים הנמצא בלב העיר נשר. בפארק ישנם שני גשרים תלויים בין שמים וארץ ומסלול של נחל קטע.

/p>

הרכיבו את הפאזלים.

<ppreview35piece1200px-Afek242>

preview15pieceטבע

ילדים יקרים, כדי לכתוב ולקרוא על חוויות מהטיול בפאדלט לחצו כאן

This free e-book was created with
Ourboox.com

Create your own amazing e-book!